Testimoni Kejayaan Abdullah Jefri – Perunding Kewangan di Charisma Legacy No 1 Agensi Saham Amanah di Malaysia

Ini adalah petikan blog yang saya ambil dari laman blog Puan Fiona Tahir
Testimoni Kejayaan Perunding Kewangan yang di naikkan pangkat ke Group Agency Manager

Abdullah Jafri atau dikenali sebagai Jeff AJ – Mentor Arma Wahab dan Fiona Tahir

Heartiest Congratulations to Jeff AJ for his promotion to be a Group Agency Manager (GAM), the highest position in CWA. The ultimate position that everyone is aiming for! Incredibly, he did this in just 3 and a half year!

Jeff AJ had no sales experience before he joined CWA. When GAM Arma and spouse Fakhruldin asked him to join them in a business, he knew that he must have made the wisest decision in his life. He grabbed the opportunity. No turning back, he was so determined and focused. For him, nothing is impossible until it is done. He also believe in fast pace of life determined faster success. He is also passionate to make a difference in other people’s lives.

When asked about his secret to success, he said, “When you want to be successful, you need to have someone that you can replicate. The best person to replicate is your own sifu. So choose the right sifu with proven successful experience. Definitely, i chose 7 MEM Puan Fiona Tahir and replicated her way”.
“Charisma Legacy’s coaching and learning system is just a perfect place. It is how you absorb the lesson and turn it into an action! Fast Action, Fast Result!”

This is also Jeff AJ’s write up, of which, i extracted from his facebook.

“Alhamdulillah… Hari ini secara rasmi saya dinaikkan pangkat sebagai Group Agency Manager di CWA… 

3 setengah tahun yang lepas, saya melangkahkan kaki ke Charisma Legacy untuk mengubah hidup saya. Waktu itu saya sudah penat kerja makan gaji. Kalau saya terus makan gaji, hidup saya tidak akan berubah… Apa yang ada dalam fikiran saya adalah untuk berjaya sahaja. Bagaimana caranya saya tidak tahu… CWA..? Unit Trust…? Takaful? Wasiat? Saya tak tahu apa-apa.. Ilmu yang kosong.. Apa yang saya tahu, saya perlu belajar. Sekali melangkah takkan berundur sebelum mencapai kejayaan…

Syukur Alhamdulillah.. Allah yang Maha Pemurah.. Terima kasih kepada Arma Wahab dan Fakhrul Dinyang membawa saya ke dunia CWA. Terima kasih tak terhingga kepada Puan Fiona Tahir yang membimbing saya dan seluruh kumpulan saya tanpa rasa jemu dan bosan… Semoga Allah merahmati dan memberikan ramai lagi downline yang hebat-hebat sebagai ganti….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *