RHB Asset Management Achievers Award 2016

“A Night of Glitz and Glitter” menjadi tema pilihan untuk malam yang berprestij bagi RHB Asset Management (RHBAM) iaitu RHBAM Achievers Award 2016 pada 19 April 2017 yang berlangsung baru-baru ini. Semua yang hadir tampak begitu hebat dan memukau dalam pakaian yang berkemilauan sesuai dengan tema ‘Glitz and Glitter’ pada malam itu.

Warga Millionaire Thrivers elegan dan tampan berpakaian ‘Glitz and Glitter’

Majlis RHB Achievers Award 2016 yang bertempat di One World Hotel, Damansara ini diceriakan dengan pelbagai persembahan yang berjaya memukau pandangan semua yang hadir. Hidangan makanan lazat yang berkonsepkan ‘Chinese Cuisine’ dalam suasana yang meriah dengan lampu berwarna-warni pasti membuatkan sesiapa yang berada di sana seperti tidak mahu pulang.

Warga Millionaire Thrivers kelihatan hebat bergambar bersama
Barisan Kumpulan Millionaire Thrivers cawangan Kota Bharu turut hadir memeriahkan malam berprestij

Malam tersebut merupakan malam yang cukup bermakna kerana ia adalah malam penyampaian anugerah kepada perunding kewangan berprestasi tinggi yang bernaung di bawah RHB Asset Management. Jeff AJ, Pengerusi Agensi Kumpulan Millionaire Thrivers merupakan salah seorang yang berjaya ke pentas bagi merangkul anugerah “Premier Sales Convention 2016″ yang bakal membawa semua yang layak untuk bercuti ke Croatia selama 8hari 6 malam iatu pada 9 Mei sehingga 17 Mei 2017 nanti.

Jeff AJ tersenyum gembira menerima anugerah. Tahniah!!!

Majlis berprestij ini pastinya memberi peransang kepada semua yang terlibat dalam bidang ini untuk mencapai suatu pencapaian yang membanggakan dalam industri kewangan pada masa hadapan.

Selamat Maju jaya!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *