Takaful Training

Hari ini En Amri, iaitu pemangku Head of Family Takaful di HLM Takaful Berhad telah datang ke akademi Millionaire Thrivers di Sepang untuk memberikan latihan berkenaan dengan produk-produk utama HLM Takaful serta memberikan pendedahan lebih lanjut mengenai insentif-insentif terbaru untuk tahun 2016/17.

Kami di Millionaire Thrivers Group amat-amat gembira dan teruja dengan percutian percuma ke Bangkok,  Hanoi,  Gold Coast Australia, Casablanca dan Paris untuk pencapaian bermula serendah RM25K sahaja!

Tambahan pula produk simpanan pendidikan yang hebat iaitu i-Care Al Amin yang melindungi janin dengan perlindungan istimewa sejak dari dalam kandungan sehingga berusia 4 bulan amat mengujakan.  Ibubapa boleh menyimpan untuk pendidikan anak-anak sehingga umur anak yang mereka tetapkan dan perlindungan diberikan kepada kedua-duanya sekali sekiranya berlaku perkara yang tidak diingini terhadap kedua-dua pihak.

image
Agen-agen perunding kewangan kami iaitu Jasni, Shah, Arel dan Dr Afuza begitu khusyuk..
image
MTC Nurulniza dan juga leader-leader iaitu Iszairiz Ismail & Maria Mierza bersama barisan perunding kewangan wanita
image
Destinasi percutian HLM Takaful
image
Jeff AJ bersama kumpulan MT
image
En Amri dan Jeff AJ bersama kumpulan Millionaire Thrivers ‘supper’ setelah kelas selesai.

 

Aktiviti pembelajaran di Millionaire Thrivers Group sememangnya sangat menyeronokkan kerana pihak pengurusan dan leader-leader  yang sangat-sangat memberi semangat dan sokongan moral berterusan kepada kumpulan perunding kewangan di sini.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai program keusahawanan bersama Kumpulan Millionaire Thrivers atau berminat dengan produk kami,  bolehlah hubungi kami di sini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *