RHBAM Goal Setting & Business Planning

Buku Insentif Agensi bagi tahun 2020

Hari ini perunding-perunding RHBAM MTG telah menghadiri sesi goal setting yang telahpun dikendalikan oleh Agency Development Manager iaitu Ms Siew Lan dan Regional Agency Development Director, Ms Adelyn Tan.

Dari Kiri, Ms Siew Lan dan Ms Adelyn Tan sedang mengajar team MTG

 

Perunding MTG sedang khusyuk

Hari ini kami diajar cara cara untuk mendapatkan target untuk ke Premier Sales Convention di New York, USA dan juga Regional Sales Convention ke Perth, Australia.  Dari pengiraan target ini, para perunding dikehendaki untuk mengisi borang Business Plan dengan pecahan target untuk Unit Amanah secara keseluruhan bagi tahun 2020, target bulanan, target untuk pelaburan tunai dan juga target untuk pelaburan melalui KWSP.

Target review bersama Group Agency Manager, Jeff AJ

 

Review and Discussion

 

Agency Supervisor, Soleh Ahmad menerangkan tentang target beliau kepada GAM Jeff AJ

 

Salah seorang perunding kami, Hamirul dan GAM Jeff AJ

Para perunding juga telahpun diajar cara cara untuk berjumpa dengan pelanggan dan cara untuk present secara spontan dimana mereka telahpun diarahkan untuk berlakon untuk sessi role play bagi memastikan mereka faham dan mampu untuk menjalankan kerja mereka dengan lancar.

Alhamdulillah, semua sangat-sangat bersemangat, excited dan determined untuk melancong secara percuma dan menjana pendapatan yang diimpikan.  Di MTG kami menekankan pendapatan lumayan dan juga masa pekerjaan yang fleksibel tanpa perlu menggunakan apa-apa modal!

Perunding kami, Hamirul dan Farizza dalam Role Play sales presentation

Sessi latihan sentiasa disediakan di MTG dan juga di pusat-pusat latihan RHB Asset Management di Seri Petaling, Shah Alam, Melaka, Johor Bahru dan seluruh Malaysia.  Jadi, kita tidak perlu risau untuk bekerja di mana-mana negeri di dalam Malaysia.  Malah, di RHB Asset Management, perunding juga di benarkan untuk mendapatkan pelabur di Indonesia.  Jom join team kami untuk masa depan yang hebat dan gaya hidup yang menarik!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *