Kekosongan Jawatan di Millionaire Thrivers

Millionare Thrivers sentiasa mencari calon-calon yang berminat untuk menyertai kumpulan kami sebagai penasihat kewangan.  Penasihat Kewangan di bawah Millionaire Thrivers sangat-sangat bertuah kerana anda berpeluang menjadi anak didik kepada seorang perunding yang terpantas dinaikkan pangkat kepada Pengurus Agensi Kumpulan iaitu Jeff AJ.  Beliau merupakan seorang leader yang sangat dinamik dan memiliki kumpulan perunding di Damansara, Sepang, Kota Bharu dan Terengganu, Kuantan membolehkan latihan dihadiri di mana-mana sahaja.
Bukan itu sahaja, kami juga bergabung dengan Millionaire Sisters EXP Business untuk ilmu insurans dan takaful dan latihan selalunya diadakan di seluruh negara iaitu di Lembah Klang, Melaka, Johor Bahru, Pulau Pinang, Ipoh, Kuantan, Kuching, Miri dan Kota Kinabalu.
Menjadi penasihat kewangan bersama kami amat mudah.  Anda hanya perlu mempunyai sijil SPM dengan kelulusan kredit dalam mana-mana TIGA mata pelajaran sahaja.  Selain dari itu sekiranya anda mempunyai kelulusan yang lebih tinggi dari SPM maka kami akan mengambil kira kelulusan yang tertinggi sahaja.
Anda tidak perlu mempunyai pengalaman dalam bidang sales kerana segala latihan akan disediakan secara intensif.  Latihan bukan sahaja diadakan secara teori malah juga secara praktikal oleh leader-leader yang berpengalaman dan terbukti berjaya.  Itulah kelebihan kami di Millionaire Thrivers.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kekosongan jawatan di Millionaire Thrivers, sila klik link Hubungi Kami ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *